Matte vindu, vindu dekor, skoledekor

Mattevindu

Matematiske formler blir minneverdige med denne skoledekoren for aktiv læring, som kan monteres på vindu eller vegg. Elevene ser og blir minnet på de forskjellig formlene hver gang de går forbi vinduet. Med dette vinduet blir «kjedelige» formler fremhevet på en morsom og informativ måte. Bildet av Einstein minner elevene på hvorfor det er lurt å kunne matte!

Ting vi ser daglig fester seg i underbevisstheten vår, og vi kan huske det ved senere anledninger. Da vi monterte denne populære dekoren på en skole i Moss, oppdaget en av elevene at den ene formelen var feil utregnet. Et godt eksempel på at elevene faktisk legger merke til og tar aktiv del i skoledekoren rundt seg!

Den veggmonterte dekoren for aktiv læring er laget i folie som festes direkte på vinduet/veggen.

Forslag til bruk i aktiv læring

Lær formler: En daglig påminnelse om matematiske formler for elever på videregående skoler. Ved å få en konstant påminnelse kan elevene visualisere formlene. Elevene kan også kontrollere om formlene er riktige.

Om materialet:

Vegg/vindusdekoren er laget i folie som er R9-godkjent for skoler og institusjoner. Den festes direkte på vegg eller vindu av profesjonelle montører fra PS Press Reklame i Moss. For montering på skoler i andre byer, kan vi være behjelpelige med å finne en autorisert montør.

Garanti

Produktet leveres med en garanti på 6 måneder mot falming og produksjons- og materialfeil (dersom PS Press har montert produktet). Hvis produktet er montert av andre enn PS Press, frafaller garantien i sin helhet.

Kontakt Marius eller Jørgen

Ta kontakt med Marius eller Jørgen. De vil svare deg på dine spørsmål og veilede deg gjennom prosjektet.