Geometrikse figurer på gulv. Figurer geometri

GØY MED GEOMETRI

La elevene lære navnet på geometriske figurer med fysisk aktiv læring som både er annerledes og gøy! Ved å se de forskjellige formene i stort format, side om side, kan barn lettere lære seg de forskjellige figurene. Denne skoledekoren for fysisk aktiv læring har mange bruksområder, som gjør den svært populær blant både elever og lærere.

Geometriske figurer med navn og i forskjellige farger på gulvet i klasserommet eller i en korridor. Ved uorganisert lek vil elevene få inn form og navn automatisk.

Figurene er laget i Mactac for montering direkte på gulv. Størrelse og farge på figurene kan tilpasses kundens egne ønsker og behov. Produktet kan leveres med brikker som har navnet på figurene påskrevet. Brikkene er laget i Valchromat, som er en gjennomfarget MDF-plate. Formålet er at elevene skal legge riktige brikker på riktige figurer.

Forslag til bruk i fysisk aktiv læring

I undervisning: Elevene trekker hver sin lapp med navnet på en geometrisk figur. Formålet er å stille seg på den riktige figuren på gulvet. Man kan spille på lag, hvor læreren leser opp navnet på en figur. Elevene skal deretter stille seg på riktig figur på gulvet. Laget med flest riktige svar vinner.

Med fysisk aktiv læring på denne måten blir et ellers abstrakt tema spennende og gøyalt. Dette er en interaktiv måte å lære på, som de aller fleste elver drar nytte av. Spill og læring går hånd i hånd med denne aktiviserende skoledekoren

Om materialet:

Gulvdekoren er laget i Mactac®, et brannsikkert PVC-gulvlaminat som er R9-godkjent for skoler og institusjoner. Belegget er i tillegg sklisikkert for trygg bruk av barn i alle aldre. Vær derimot oppmerksom på at alle typer laminat kan være glatte hvis de er våte. Laminatet gir beskyttelse mot slitasje og fuktighet, og forhindrer at fargene blekner.

Geometriske figurer på gulv. Geometri skole, skoledekor, gulvdekor

SPESIFIKASJONER

Produktnavn: Gøy med geometri

Produktkode: //

Produkttype: Gulvdekor

Aldersgruppe: 10 år+

Materiale: Mactac® (geometriske figurer), Valchromat (brikker)

Brannsikkert: Ja (R9-godkjent for skoler/institusjoner)

Primærfarger: Valgfrie farger på figurer og brikker

Mål: 4 meter høy x 3 meter bred (andre mål kan bestilles)

Montering: Produktet bør monteres av PS Press eller andre profesjonelle montører for å sikre lengst mulig levetid.