Gradeskive-gulv-geometri-180 grader

GRADSKIVE, gulvfolie

La elevene lære seg grader og vinkler på en kreativ og morsom måte. Denne gulvdekoren for aktiv læring plasseres inntil dørkarmen på gulvet utenfor klasserommet. Dekoren viser gradene fra 0 til 180, så elevene kan se hvor mange grader døren står på når den åpnes eller lukkes. Gradskiven lar elevene se grader og vinkler fysisk foran seg hver gang de åpner eller lukker døren, som gjør det lettere å huske og lære. Dette er et visuelt verktøy som skaper daglig aktiv læring. Produktet gir elevene en konkret og visuell forståelse av et ellers abstrakt tema.

Gradeskive-skole-gulvfolie, 180 grader-lekbasert læring

Denne dekoren er basert på den tradisjonelle gradskiven som brukes til å tegne vinkler. Fargene består hovedsakelig av sort og hvitt med noen røde detaljer. Disse fargene kan tilpasses etter kundens ønske og behov.

Produktet er laget i brannsikkert Mactac®-materiale som festes direkte på gulvet. Størrelsen tilpasses dørkarmens bredde for å oppnå riktige vinkler og grader.

Forslag til bruk

Daglig bruk: Monter gulvdekoren på gulvet utenfor klasserom slik at elevene ser de forskjellige vinklene hver gang de åpner og lukker døren. Det interaktive og visuelle bildet gjør at elevene lærer denne abstrakte aktiviteten på en mer kreativ måte.

Om materialet:

Gulvdekoren er laget i Mactac®, et brannsikkert PVC-gulvlaminat som er R9-godkjent for skoler og institusjoner. Belegget er i tillegg sklisikkert for trygg bruk av barn i alle aldre. Laminatet gir beskyttelse mot slitasje og fuktighet, og forhindrer at fargene blekner.

Skoledekor kan montere produktet – kontakt Marius på skoledekor@pspress.no for en uformell prat og mer informasjon.

Gulvfolie, gradeskive, dør, klasserom, skoledekor
Gradeskive med vinkler
Kontakt Marius eller Jørgen
Ta kontakt med Marius eller Jørgen. De vil svare deg på dine spørsmål og veilede deg gjennom prosjektet.

SPESIFIKASJONER

Produktnavn: Gradskive

Produktkode: //

Produkttype: Gulvdekor

Aldersgruppe: 6 år+

Materiale: Mactac®

Brannsikkert: Ja (R9-godkjent for skoler/institusjoner)

Primærfarger: Svart, hvitt og rødt (kan tilpasses).

Lengde: //

Bredde: //

Montering: Produktet bør monteres av PS Press eller andre profesjonelle montører for å sikre lengst mulig levetid.

Garanti

Produktet leveres med en garanti på 6 måneder mot produksjons- og materialfeil (dersom PS Press har montert produktet). Hvis produktet er montert av andre enn PS Press, frafaller garantien i sin helhet.