gangetabell gulv folie

Gangetabellen på gulvet

En enklere måte å lære gangetabellen på

Med denne gulvmonterte skoledekoren for fysisk aktiv læring kan elevene lære seg gangetabellen på en visuell og enkel måte. Forskning viser at fysisk aktiv læring stimulerer barn til å lære på en bedre måte. En stor gangetabell på gulvet hvor elevene kan regne ut gangestykker sammen er mer aktiviserende enn om de sitter på en pult med hver sin bok eller iPad. Hvorfor ikke lage en konkurranse om hvem som kan løse gangestykker på kortest mulig tid, enten alene eller på lag? Da vil gangetabellen bli langt mer morsom og minneverdig!

Denne type fysisk aktive læringen stimulerer barn til å huske på en annen måte, samtidig som det er morsom måte å lære på. Med kraftige farger er denne gulvdekoren både praktisk og dekorativ. Våre dyktige designere kan tilpasse tabellen med den størrelsen og de farge du ønsker for din egen skole.

Den gulvmonterte dekoren for aktiv læring er laget i Mactac, som er godkjent for bruk på skoler. Dekoren festes direkte på gulvet.

Forslag til bruk i fysisk aktiv læring

I undervisning: La elevene finne svaret på gangestykker i tabellen.  Mange elever syns det er vanskelig å huske gangetabellen. Et visuelt verktøy som dette kan gjøre at elevene husker tabellen lettere. Ved hjelp av fysisk aktiv læring hvor elevene tar del i oppgaven på en annerledes måte, blir læringen morsommere og enklere for mange. I tillegg kan elevene lære å samarbeide på oppgaver – en viktig egenskap å ta med seg videre.

Om materialet

Gulvdekoren er laget i Mactac®, et brannsikkert PVC-gulvlaminat som er R9-godkjent for skoler og institusjoner. Belegget er i tillegg sklisikkert for trygg bruk av barn i alle aldre. Vær derimot oppmerksom på at alle typer laminat kan være glatte hvis de er våte. Laminatet gir beskyttelse mot slitasje og fuktighet, og forhindrer at fargene blekner.

Viktig

Produktet kan kun monteres på gulv hvor det ikke brukes utendørs skotøy. Våre profesjonelle monterer hos PS Press i Moss kan montere produktet, og vi er behjelpelige med å anbefale godkjente montører andre steder i landet.

Kontakt Marius og Jørgen

Ta kontakt med Marius eller Jørgen. De vil svare deg på dine spørsmål og veilede deg gjennom prosjektet.

gangetabellen, folie, skoledekor