Kalkulator på gulv, skoledekor, folie på gulv, kalkulator lek

KALKULATOR

Et morsomt og kreativt produkt som hjelper elevene å lære matematikk ved bruk av aktiv læring. Kalkulatoren er laget i Mactac® og monteres direkte på gulvet. Den kan brukes både i undervisning og til lek. Kalkulatoren brukes sammen med tilleggsprodukter du kan bestille av oss. Dette inkluderer tall som skal legges i kalkulatorens «display». Tallene er laget i Valchromat, som er en såkalt gjennomfarget MDF-plate.

Forslag til bruk i fysisk aktiv læring

I undervisning: Læreren kan bestemme hva elevene skal lære; addisjon, subtraksjon, multiplikasjon, divisjon, brøk, o.l. Deretter får elevene et regnestykke de skal løse. Førstemann som løser regnestykket, legger svaret i kalkulatorens display ved bruk av de separate tallbrikkene. Alternativt kan læreren gi svaret, hvor elevene skal utarbeide regnestykket. Førstemann som legger markører på riktige tall og tegn på kalkulatoren, vinner.

Ved lek: Barn kan spille mot hverandre ved å kaste erteposter på kalkulatorens tall og tegn. Motstanderen skal finne svaret og sette det riktige tallet i displayet på kalkulatoren. Eleven som svarer riktig blir stående, og spiller så mot nestemann.

Dette er en svært interaktiv og visuell måte å lære et fag på som mange elever syns er vanskelig. Ved å være fysisk til stede på kalkulatoren, kan barn lære på en mer kreativ måte.

Om materialet:

Gulvdekoren er laget i Mactac®, et brannsikkert PVC-gulvlaminat som er R9-godkjent for skoler og institusjoner. Belegget er i tillegg sklisikkert for trygg bruk av barn i alle aldre. Vær derimot oppmerksom på at alle typer laminat kan være glatte hvis de er våte. Laminatet gir beskyttelse mot slitasje og fuktighet, og forhindrer at fargene blekner.

Viktig

Produktet kan kun monteres på gulv hvor det ikke brukes utendørs skotøy. PS Press kan montere produktet – kontakt Jørgen på jorgen@pspress.no for en uformell prat og mer informasjon..

Kalkulator til gulv, skoledekor, folie på gulv

SPESIFIKASJONER

Produktnavn: Kalkulator

Produktkode: //

Produkttype: Gulvdekor

Aldersgruppe: 6 år+

Materiale: Mactac®, Valchromat (tillegssprodukter)

Brannsikkert: Ja (R9-godkjent for skoler/institusjoner)

Primærfarger: Sort, oransje, grått og hvitt (tilleggstall i ønsket farge)

Mål: 2 meter høy x 1 meter bred (andre mål kan bestilles)

Montering: Produktet bør monteres av PS Press eller andre profesjonelle montører for å sikre lengst mulig levetid.

Kalkulator på gulv, hoppe kalkulator